Doprava/Dodací lhůty/Platba

Dopravu zajišťujeme těmito způsoby:

1. Vlastní doprava

Nábytek rozvážíme téměř vždy vlastními vozy. Cena dopravy v rámci celé ČR je stanovena na 600 Kč, a to bez ohledu na počet kusů. 85 % zákazníků získává dopravu zdarma, protože nakoupí nad 15 000 Kč. Dodací lhůta je stanovena na 1-4 týdny od potvrzení objednávky. 1-2 týdny zabere výroba, popř. dovoz zboží a přemístění do centrálního skladu. Další 1-2 týdny zaberou samotné rozvozy zboží v závislosti na doručovací adrese.

2. Přepravní služba PPL

Pomocí služby PPL zasíláme nábytek menších rozměrů, jako např. komody, pc stoly, apod. Cena je stanovena univerzálně, a sice na 290 Kč*. V případě platby dobírkou NEPLATÍTE nic navíc.

V rámci zkvalitňování našich služeb používáme službu PPL pouze v případech, kdy z organizačních důvodů nelze zboží dopravit našimi vlastními vozy - minimalizujeme tak pravděpodobnost poškození zbožíCena se nemění, přestože je doprava firemními vozy nákladnější.

Termín dovozu zboží oznamujeme telefonicky, popř. e-mailem, minimálně 1-2 dny předem.

*Za pracovní desky delší než 1,5 m účtujeme dopravné vždy 600 Kč

proč?

- manželská postel je velmi rozměrná

- pracovní desky jsou náchylné na poškození a vyžadují speciální manipulaci a balení

Děkujeme za pochopení. Kupte si celou kuchyni i s pracovní deskou. Pokud se cena vyšplhá nad 15000 Kč, dopravné se vás netýká. Je zdarma.

3. Tovar do Slovenskej republiky dopravíme po dohode. Napíšte nám, alebo spravte objednávku v e-shope, my vás budeme následne kontaktovať a spoločne sa na dopravnom dohovoríme.

Za tovar môžete vodičovi zaplatiť v eurách podľa aktuálneho kurzu, ktorý vám oznámime.

Orientačné ceny dopravného do SR

  • tovar do cca 10 Kg, ktorý je možný zaslať ako balík: od 500 Kč
  • kuchynské linky, pracovné dosky: od 1500 Kč
  • veľké sedačky, postele: od 1500 Kč
  • malé sedačky, postele: od 800 Kč

Ak bývate kdekoľvek do 10 km od slovensko-českých hraníc, platíte vždy len 600 Kč dopravné!

Prečo sú ceny vyššie než v prípade dopravy po ČR?

Do SR zatiaľ nejazdíme tak často a pokiaľ áno, máme poloprázdne auto. Musíme tak aspoň čiastočne kompenzovať náklady na pohonné hmoty, vodiča, amortizáciu vozidla a poplatky za diaľničné známky.

Cenu za dopravu môžete ovplyvniť aj vy! Čím viac sa bude do SR objednávať, tým menej bude stáť dopravné.

4. Doprava do Rakouska, Německa

V poslední době se setkáváme se zákazníky, kteří jsou našimi krajany, ale bydlí v sousedních zemích. V takovém případě je cena za dopravu závislá na vzdálenosti od českých hranic a hodnotě objednávky. Napište nám adresu a druh zboží, o které máte zájem. Obratem se dozvíte, kolik bude nutné za dopravu zaplatit.

NAŠE INTERNÍ STATISTIKA RYCHLOSTI DORUČOVÁNÍ

  • 30 % zákazníku obdrží zboží do týdne
  • 55 % zákazníků održí zboží do dvou týdnů
  • 15 % zákazníků obdrží zboží 3. nebo 4. týden od objednání

Někdy jsme i rychlejší, většina objednávek je silně individuální. Hlavně pracovní desky, které upravujeme na přání zákazníků.

Některé zboží se zase prodává v takovém množství, že se nestíhá vyrábět a při každém doplnění skladových zásob, dochází k okamžitému prodeji.

CO DĚLAT, KDYŽ POTŘEBUJETE ZBOŽÍ POZDĚJI

Jsme Nábytek SPRINT, a proto jsme někdy moc rychlí. Často se stává, že chcete zboží dodat později než za měcíc. Třeba za 2, 3 měsíce. Nebo i později. Týká se to převážně novostaveb a projektů s rozsáhlejší rekonstrukcí.

Čekáte na dodělání podlah, elektroinstalací, apod. Ne všechny firmy pracují rychle. Znáte to.

V takovém případě vytvoříte objednávku, třeba e-mailem, telefonicky nebo klasicky v e-shopu. Nahlásíte nám, že si termín dovozu upřesníme později, zaplatíte symbolickou zálohu, ať máme jistotu, že si nákup nerozmyslíte a  zboží počká v našich skladech, dokud se neozvete.

Pokud již znáte termín předem, stačí říct. "Dodejte mi kuchyni nejdříve 5. 9" A je to. Nemůžeme slíbit dodání zboží přesně na den. Jestliže nám však oznámíte pevný termín, nábytek dostanete nejpozději do týdne od domluveného data. Maximálně do dvou týdnu.

Pokud nakoupíte za více než 15000 Kč máte dopravu zdarma!

- platí pro dopravu po ČR

Platba

Platbu lze realizovat těmito způsoby:

  1. Převodem na účet
  2. Dobírkou při převzení zboží (hotově)
  3. Hotově při osobním odběru na našich prodejnách a výdejních místech

Proč nelze platit kartou?

Protože příslušní poskytovatelé těchto služeb účtují malým a středním firmám neúměrně vysoké poplatky. Chceme zboží prodávat za přijatelně nízké ceny. Nechceme kvůli tomu zdražovat.

Přesto vedeme ohledně plateb kartou nová a nová jednání a pokud dospějeme s bankami ke kompromisu, tuto službu zavedeme.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Reklamace

V případě reklamace odešlete e-mail na adresu reklamace@nabyteksprint.cz

Nezapomeňte uvést následující informace:

  • název zakoupeného zboží
  • datum zakoupení, resp. obdržení zásilky
  • číslo dokladu
  • kontaktní údaje vč. telefonního čísla
  • podrobný popis poškození, přídadně ilustrační fota

Reklamační pracovník vás bude kontaktovat v nejbližším možném termínu.

Jak reklamaci vyřešíme?

1. Jestliže jste obdrželi poškozený díl, napíšete nám jeho označení, dle montážního plánu, a my vám žasleme nový.

2. Jestliže máte problém se sedačkou, postelí nebo nějakým jiným velkým kusem nábytku, posoudíme problém individuálně.

Reklamační řád

I.

Odpovědnost za vady prodané věci

 

1. Prodávající odpovídá za vady, které se projeví po převzetí věci v záruční době (záruka).

2. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. Prodávající dále neodpovídá za vady vzniklé nevhodným použitím věci, nadměrným opotřebením, nesprávnou údržbou či poškozením způsobeným kupujícím nebo třetími osobami.

3. U zboží prodávaného jako II. jakost, prodávající neodpovídá za estetické vady, které nejsou na překážku funkčnímu užívání věci.

4. Vady zboží je nutné uplatnit v záruční době. Záruční doba je 24 měsíců od data převzetí zboží kupujícím.

5. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně odstraněna. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu této součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny zboží nebo vrátit zboží a žádat vrácení kupní ceny.

6. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.

7. Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

8. Má-li zlevněné zboží vadu, za kterou prodávající odpovídá, má kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.

9. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují v prodejně prodávajícího. Pracovník pověřený prodávajícím přijme věc k reklamaci v provozovně a o reklamaci vystaví reklamační protokol, ve kterém ihned (ve složitých případech do 10 dnů) rozhodne, jakým způsobem bude reklamace vyřízena.

10. Prodávající je povinen reklamaci vyřídit ve lhůtě 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající nedohodnou s kupujícím na lhůtě delší.

11. Práva z odpovědnosti za vady věci, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.

12. Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující po skončení opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o tom, kdy právo uplatnil, jakož i o provedení opravy a o době jejího trvání.

13. Dojde-li k výměně zboží, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci.

Obchodní podmínky

plné znění obchodních podmínek naleznete ZDE

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Jakým způsobem mohu zjistit stav své objednávky?

Stav vaší objednávky se dozvíte pomocí zaslaného dotazu na adresu prodejna@nabyteksprint.cz, popř. na tel: +420 724 394 545, kde vám naši pracovníci ochotně poskytnou veškeré dostupné informace.

  • Mohu si zboží objednat telefonicky?

Ano. Naši pracovníci vaši objednávku rádi vyřídi v pracovní dny od 8:00 do 16:00 na tel: +420 724 394 545.

  • Mohu si zboží objednané přes internet osobně vyzvednout?

Ano. V nákupním košíku u kolonky "Doprava", zvolte možnost osobní odběr na některé z našich prodejen.

  • Mohu objednávku měnit, i když je již odeslaná?

Ano. Stačí napsat email s požadavkem na adresu prodejna@nabyteksprint.cz

  • Dozvím se s předstihem, kdy bude zboží expedováno?

Ano, naši pracovníci vás budou ohledně dopravy kontaktovat telefonicky, a sice min. 1-2 dny před dodáním zboží a oznámí vám termín dodání. Pokud bylo zboží odesláno kurýrní službou, bude vás kontaktovat kurýr, který si s vámi domluví termín dodání.

NÁVOD NA ÚDRŽBU

LÁTKOVÉ POVRCHY

Znečištění vytřete savou navlhčenou savou houbou, případně neutrálním mýdlovým roztokem a vysušte jemným hadříkem, nejlépe bavlněným. Je-li uveden jiný postup, dodržujte jej!

Kůži doporučujeme ošetřit 2x ročne přípravkem k tomu určeným (čistič + zvláčnovač)

OSTATNÍ POVRCHY (DŘEVO, SKLO, RATAN, PLAST, LAMINO, AJ.)

Povrch otřete navlhčenou savou houbou a vysušte jemným hadříkem. Používejte přípravky k tomu určené. Dají se zakoupit přípravky určené speciálně pro jednotlivé typy povrchů.

POZOR: Nepoužívejte přípravky obsahující líh, rozpouštědla, ředidla, písky nebo obraziva.

Všechny výrobky smějí být užívány pouze k účelům jim určeným. U sedacího a lehacího nábytku připadá na každé místo zatížení pouze jednou osobou.

  • U nábytku dodávaného v demontu doporučujeme 2x ročně dotáhnout šrouby.
  • V případě poškození nepoužívejte věc až do ukončení opravy servisním technikem.

 

Nedodržení těchto zásad může v ojedinělých případech vést k poškození výrobku nebo zdraví!

Každý nábytek vám vydrží stejně dlouho, jak moc se o něj budete starat.