Nejčastější dotazy

 

  • Jakým způsobem mohu zjistit stav své objednávky?

Stav vaší objednávky se dozvíte pomocí zaslaného dotazu na adresu prodejna@nabyteksprint.cz, popř. na tel: +420 724 394 545, kde vám naši pracovníci ochotně poskytnou veškeré dostupné informace.

  • Mohu si zboží objednat telefonicky?

Ano. Naši pracovníci vaši objednávku rádi vyřídi v pracovní dny od 8:00 do 16:00 na tel: +420 724 394 545.

  • Mohu si zboží objednané přes internet osobně vyzvednout?

Ano. V nákupním košíku u kolonky "Doprava", zvolte možnost osobní odběr. Zboží si vyzvednete na některém z našich odběrných míst.

  • Mohu objednávku měnit, i když je již odeslaná?

Ano. Stačí napsat email s požadavkem na adresu prodejna@nabyteksprint.cz

  • Dozvím se s předstihem, kdy bude zboží expedováno?

Ano, naši pracovníci vás budou ohledně dopravy kontaktovat telefonicky, a sice min. 1-2 dny před dodáním zboží a oznámí vám termín dodání. Pokud bylo zboží odesláno kurýrní službou, bude vás kontaktovat kurýr, který si s vámi domluví termín dodání.

 

 

 

Napište nám

Takto označené položky jsou povinné a je nutno je vyplnit.
Jméno:
E-mail:
Telefon:
Text zprávy: